• Søg
  • Find firmabil
  • Spørgsmål og svar
    keyboard_arrow_right

    Her finder du svar på vores oftest stillede spørgsmål.

    Hvor er mine sommer-/vinterhjul?
    Du finder din dæklokation under Min Bil i vores app, når du er logget ind. Vi samarbejder med Euromaster til opbevaring, udskiftning og bestilling af sommer- og vinterdæk.
    Returnering af firmabil
    Når du skal aflevere din firmabil, er det vigtigt at den opfylder en række krav. Bilen skal blandt andet være rengjort, vinter/sommerhjul skal medfølge ved returnering og du skal beslutte dig for, om du ønsker at være tilstede ved gennemgangen af bilen.
    Klik her for at læse mere
    Genberegning af firmabil
    Her kan du læse om proceduren for genberegning af firmabiler, og om hvordan vi håndterer det hos Autolease.
    Klik her for at læse mere
    Hvad skal jeg vide om ladeløsninger til firmabil?
    Her kan du få svar på mange af de spørgsmål der melder sig, hvis du enten overvejer at bestille en opladelig bil, eller allerede har taget springet
    Klik her for at læse mere
    Tilbagebetaling af strømforbrug
    Når du har en ladeboks på din hjemmeadresse, betales forbruget på ladeboksen via din egen elregning, til dit almindelige elselskab.
    Klik her for at læse mere
    Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?
    Hvis du har glemt dit password, kan du trykke på knappen ”glemt password.” Denne kommer frem, ved første forkerte forsøg.
    Klik her for at læse mere
    Kørsel med Firmabilen i udlandet
    Hvis du tænker på at køre bilen en tur til udlandet, er der nogle ting du skal være opmærksom på.
    Klik her for at læse mere
    Hvordan bestiller jeg en ny bil?
    For at kunne bestille en bil igennem Autolease, skal du have et login til Mit Autolease. Det får du igennem virksomheden du arbejder i.
    Klik her for at læse mere
    Jeg har fået en skade - hvad gør jeg?
    Hvis det ikke er muligt at køre videre, skal du ringe til vejhjælp. De vil bede om dit registreringsnummer og din position. 
    Vi samarbejder med Falck. Du kan kontakte dem på 7023 1050
    Se alle spørgsmål og svar
    Vi har rigtig meget info vi gerne vil dele med dig. Vi har derfor delt det op i emner som eksempelvis hjulskifte, vejhjælp, brændstofkort og bilbestilling.
    Klik her for at læse mere
  • Leasing og biladministration​
    keyboard_arrow_right

    Produkter og løsninger
    Information om vores digitale løsninger, og alle de fordele det giver både bruger og biladministrator.
    Læs mere
    Greenlease
    Vi gør det enkelt at vælge grønt. Se her hvordan vi kan støtte op omkring omstillingen til en grønnere bilpark.
    Læs mere
    Cases
    I vores cases kan du se nogle af de løsninger vi har sammenhold med vores kunders behov og ønsker.
    Læs mere
    Beskatning og genberegning af firmabil
    Læs mere om beregning af beskatningsgrundlag og genberegning af firmabilens skattemæssige værdi
    Læs mere
  • Om Autolease
    keyboard_arrow_right

    Personoplysninger og cookies
    Vi beskytter dine data. Læs mere her
    Læs mere
    Kontakt
    Her finder du vores kontaktoplysninger.
    Læs mere
  • Nyheder
search Søg person Login

Mit Autolease

-

- Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?

- Hvordan bestiller jeg en ny bil?

- Hvordan får jeg adgang til Mit Autolease?

- Hvad er Mit Autolease?

Tilbage Gå til forsiden
Autolease er en del af DNB Bank ASA
Bomhusvej 13
2100 København Ø
Tlf. +45 3915 3030
kam@autolease.dk
www.autolease.dk

Undersider

  • Om Autolease
  • Erhvervsleasing
  • Skandinaviske løsninger
  • Tillægsprodukter
  • Ny kunde
  • Tilmeld nyhedsbrev
  • Privatlivspolitik
  • Gebyrliste

Spørgsmål og svar

  • Hvor er mine sommerhjul?
  • Kørsel med Firmabilen i udlandet
  • Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?
  • Jeg har fået et stenslag - hvad gør jeg?
  • Hvordan bestiller jeg en ny bil?
  • Jeg har fået en skade - hvad gør jeg?
  • Se alle spørgsmål og svar

Vælg sprog

2021 © DNB - All rights reserved