Vi er her for at hjælpe dig!
error_outlineDe valgte søgeindstillinger gav intet resultat.
Spørgsmål og svar
Her finder du svar på de fleste af dine spørgsmål. Du har mulighed for at søge frit, eller benytte vores smarte søgemotor, hvor du hurtigt kan søge efter de mest relevante tags. Eller du kan tage et kig på nedestående oversigt over vores brugers mest søgte emner.
Hvis du som firmabilsbruger bliver beskattet af et køretøj, skal du registreres som sekundær bruger. Til dette, skal Motorregistret (DMR) oplyses om dit CPR nummer. Her kan du læse hvordan.
Hvor er mine sommer-/vinterhjul?
Du finder din dæklokation under Min Bil i vores app, når du er logget ind. Vi samarbejder med Euromaster til opbevaring, udskiftning og bestilling af sommer- og vinterdæk. Første gang bilen skal have skiftet hjul, vil du modtage en mail fra Euromaster, som beder dig vælge dit foretrukne dækcenter. Hvis du ikke har valgt dækcenter, kan du kontakte Euromaster ved at klikke her.
Jeg har fået et stenslag - hvad gør jeg?
Autolease samarbejder med Carglass. Du kan bestille tid hos Carglass ved at klikke her.
Jeg har fået en skade - hvad gør jeg?
Hvis det ikke er muligt at køre videre, skal du ringe til vejhjælp: Vi samarbejder med Falck. Du kan kontakte dem på 7023 1050. De vil bede om dit registreringsnummer og din position.
Hvis du tænker på at køre bilen en tur til udlandet, er der nogle ting du skal være opmærksom på. Hvis cyklen skal med bagpå bilen, skal du for eksempel bruge en ekstra nummerplade til din cykelholder. Det er også vigtigt at have styr på registreringsattesten og hvem du skal kontakte, hvis uheldet skulle være ude.
Hvis din bil er forsikret hos Tryg igennem Autolease: Tryg Vejhjælp Europa: +45 7011 2000 Hvis din bil ikke er forsikret hos Tryg igennem Autolease: Autolease Vejhjælp på telefon +45 7023 1050. Læs mere her
Når du skal aflevere din firmabil, er det vigtigt at den opfylder en række krav. Bilen skal blandt andet være rengjort, vinter/sommerhjul skal medfølge ved returnering og du skal beslutte dig for, om du ønsker at være tilstede ved gennemgangen af bilen. Læs alle detaljer her
Genberegning af firmabil
Her kan du læse om genberegning af firmabil, og om hvordan vi håndterer det hos Autolease
Klik her for at læse om hjulskifte, service og dækaftale
Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?
Hvis du har glemt dit password, kan du trykke på knappen ”glemt password.” Denne kommer frem, ved første forkerte forsøg. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du altid velkommen til at skrive på vores chat, eller på kam@autolease.dk
Her kan du få svar på mange af de spørgsmål der melder sig, hvis du enten overvejer at bestille en opladelig bil, eller allerede har taget springet
Hvordan bestiller jeg en ny bil?
For at kunne bestille en bil igennem Autolease, skal du have et login til Mit Autolease. Det får du igennem virksomheden du arbejder hos. Læs mere her
Hvis du i virksomheden du arbejder hos, har firmabilsaftale med Autolease, kan du med et login bestille ny bil via vores selvbetjeningsløsning. . Her finder du vores videoguide til bestilling samt
Klik her for at læse om stenslag, punktering, skader og forsikring
Klik her hvis du har mistet dit kort, har glemt din pin-kode eller venter på dit brændstofkort
Her finder du svar på en masse af de spørgsmål der kan melde sig, når der administreres brugere, bilpolitikker og leasingaftaler.
{{elem.Description}}
Fandt du ikke, hvad du ledte efter?
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores søgemotor eller oversigt, har du altid mulighed for at kontakte en af vores dygtige medarbejdere.
Har du brug for hurtig hjælp, sidder vi klar på chatten. Chatten har åben mellem kl. 8.30 og 16. |
Vores specialister sidder også klar til at hjælpe via mail. Du kan sende en mail til os på kam@autolease.dk. |
Du er også velkommen til at kontakte os via telefon på +45 3915 3030 mellem kl. 8.30 og 16. |