Vi er her for at hjælpe dig!

error_outlineDe valgte søgeindstillinger gav intet resultat.

Spørgsmål og svar

Her finder du svar på de fleste af dine spørgsmål. Du har mulighed for at søge frit, eller benytte vores smarte søgemotor, hvor du hurtigt kan søge efter de mest relevante tags. Eller du kan tage et kig på nedestående oversigt over vores brugers mest søgte emner.

{{faqCtrl.LoadingText}}
Hvor er mine sommer-/vinterhjul?

Hvor er mine sommer-/vinterhjul?

Du finder din dæklokation under Min Bil i vores app, når du er logget ind. Vi samarbejder med Euromaster til opbevaring, udskiftning og bestilling af sommer- og vinterdæk. Første gang bilen skal have skiftet hjul, vil du modtage en mail fra Euromaster, som beder dig vælge dit foretrukne dækcenter. Hvis du ikke har valgt dækcenter, kan du kontakte Euromaster ved at klikke her.

Sommerdæk
Vinterdæk
Vinterhjul
Sommerhjul
Dækaftale
Dækskifte
Euromaster
Jeg har fået en skade - hvad gør jeg?

Jeg har fået en skade - hvad gør jeg?

Hvis det ikke er muligt at køre videre, skal du ringe til vejhjælp: Vi samarbejder med Falck. Du kan kontakte dem på 7023 1050. De vil bede om dit registreringsnummer og din position. 

Forsikring
Skade
Vejhjælp
Skadesanmeldelse
Firmabilen med på ferie

Hvis du tænker på at køre bilen en tur til udlandet, er der nogle ting du skal være opmærksom på. Hvis cyklen skal med bagpå bilen, skal du for eksempel bruge en ekstra nummerplade til din cykelholder. Det er også vigtigt at have styr på registreringsattesten og hvem du skal kontakte, hvis uheldet skulle være ude.

Vejhjælp i udlandet

Hvis din bil er forsikret hos Tryg igennem Autolease: Tryg Vejhjælp Europa: +45 7011 2000 Hvis din bil ikke er forsikret hos Tryg igennem Autolease: Autolease Vejhjælp på telefon +45 7023 1050. Læs mere her

Vejhjælp
Returnering af firmabil

Når du skal aflevere din firmabil, er det vigtigt at den opfylder en række krav. Bilen skal blandt andet være rengjort, vinter/sommerhjul skal medfølge ved returnering og du skal beslutte dig for, om du ønsker at være tilstede ved gennemgangen af bilen. Læs alle detaljer her

Genberegning af firmabil

Genberegning af firmabil

Her kan du læse om genberegning af firmabil, og om hvordan vi håndterer det hos Autolease

Firmabil
Beskatning
Genberegning
Service og dæk

Klik her for at læse om hjulskifte, service og dækaftale

Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?

Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?

Hvis du har glemt dit password, kan du trykke på knappen ”glemt password.” Denne kommer frem, ved første forkerte forsøg. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du altid velkommen til at skrive på vores chat, eller på kam@autolease.dk

Glemt password
Login
Password
Pin kode
Brugernavn
Ladeløsninger til min firmabil

Her kan du få svar på mange af de spørgsmål der melder sig, hvis du enten overvejer at bestille en opladelig bil, eller allerede har taget springet

Hvordan får jeg repareret et stenslag?

Jeg har fået et stenslag - hvad gør jeg?

Autolease samarbejder med Carglass.  Du kan bestille tid hos Carglass ved at klikke her. 

Forsikring
Skade
Carglass
Glasskade
Test
Forrude
Skadesanmeldelse
Stenslag
Hvordan bestiller jeg en ny bil?

Hvordan bestiller jeg en ny bil?

For at kunne bestille en bil igennem Autolease, skal du have et login til Mit Autolease. Det får du igennem virksomheden du arbejder hos. Læs mere her

Bilbestilling
Elbil
Ny bil
Bestilling af bil

Hvis du i virksomheden du arbejder hos, har firmabilsaftale med Autolease, kan du med et login bestille ny bil via vores selvbetjeningsløsning. . Her finder du vores videoguide til bestilling samt

Vejhjælp, skade og forsikring

Klik her for at læse om stenslag, punktering, skader og forsikring

Brændstofkort

Klik her hvis du har mistet dit kort, har glemt din pin-kode eller venter på dit brændstofkort

For Biladministrator

Her finder du svar på en masse af de spørgsmål der kan melde sig, når der administreres brugere, bilpolitikker og leasingaftaler.

{{elem.Description}}

Fandt du ikke, hvad du ledte efter?

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores søgemotor eller oversigt, har du altid mulighed for at kontakte en af vores dygtige medarbejdere.

Chatt

Har du brug for hurtig hjælp, sidder vi klar på chatten. Chatten har åben mellem kl. 8.30 og 16.

E-post

Vores specialister sidder også klar til at hjælpe via mail. Du kan sende en mail til os på kam@autolease.dk.

Telefon

Du er også velkommen til at kontakte os via telefon på +45 3915 3030 mellem kl. 8.30 og 16.