Vi er her for at hjælpe dig!

error_outlineDe valgte søgeindstillinger gav intet resultat.

Spørgsmål og svar om Autolease

Her finder du svar på de fleste af dine spørgsmål. Du har mulighed for at søge frit, eller benytte vores smarte søgemotor, hvor du hurtigt kan søge efter de mest relevante tags. Eller du kan tage et kig på nedestående oversigt over vores brugers mest søgte emner.

{{faqCtrl.LoadingText}}
Hvor er mine sommerhjul?

Hvor er mine sommerhjul?

Du finder din dæklokation under Min Bil i vores app, når du er logget ind. Vi samarbejder med Euromaster til opbevaring, udskiftning og bestilling af sommer- og vinterdæk. Første gang bilen skal have skiftet hjul, vil du modtage en mail fra Euromaster, som beder dig vælge dit foretrukne dækcenter. Hvis du ikke har valgt dækcenter, kan du kontakte Euromaster ved at klikke her.

Sommerdæk
Sommerhjul
Dækaftale
Dækskifte
Euromaster
Returnering af firmabil

Når du skal aflevere din firmabil, er det vigtigt at den opfylder en række krav. Bilen skal blandt andet være rengjort, vinter/sommerhjul skal medfølge ved returnering og du skal beslutte dig for, om du ønsker at være tilstede ved gennemgangen af bilen. Læs alle detaljer her

Genberegning af firmabil

Genberegning af firmabil

Her kan du læse om genberegning af firmabil, og om hvordan vi håndterer det hos Autolease

Firmabil
Beskatning
Genberegning
Kørsel med Firmabilen i udlandet

Hvad skal jeg vide om kørsel i udlandet med min firmabil?

Her kan du se hvad du bør medbringe, hvis du tager firmabilen med til udlandet.

Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?

Jeg kan ikke logge på - hvad gør jeg?

Hvis du har glemt dit password, kan du trykke på knappen ”glemt password.” Denne kommer frem, ved første forkerte forsøg. Hvis du oplever problemer med at logge på, er du altid velkommen til at skrive på vores chat, eller på kam@autolease.dk

Glemt password
Login
Password
Pin kode
Brugernavn
Ladeabonnement til min grønne firmabil?

Her kan du få svar på mange af de spørgsmål der melder sig, hvis du enten overvejer at bestille en opladelig bil, eller allerede har taget springet

Hvordan får jeg repareret et stenslag?

Jeg har fået et stenslag - hvad gør jeg?

Autolease samarbejder med Carglass.  Du kan bestille tid hos Carglass ved at klikke her. 

Forsikring
Skade
Carglass
Glasskade
Forrude
Skadesanmeldelse
Stenslag
Hvordan bestiller jeg en ny bil?

Hvordan bestiller jeg en ny bil?

For at kunne bestille en bil igennem Autolease, skal du have et login til Mit Autolease. Det får du igennem virksomheden du arbejder hos. Læs mere her

Bilbestilling
Elbil
Ny bil
Bestilling af bil

Hvis du i virksomheden du arbejder hos, har firmabilsaftale med Autolease, kan du med et login bestille ny bil via vores selvbetjeningsløsning. . Her finder du vores videoguide til bestilling samt

Vejhjælp, skade og forsikring

Klik her for at læse om stenslag, punktering, skader og forsikring

Brændstofkort

Klik her hvis du har mistet dit kort, har glemt din pin-kode eller venter på dit brændstofkort

Service og dæk

Klik her for at læse om hjulskifte, service og dækaftale

Mit Autolease

Klik her hvis du har glemt dit password, har spørgsmål til brugen af vores systemer eller mangler adgang til Mit Autolease

For Biladministrator

Her finder du svar på en masse af de spørgsmål der kan melde sig, når der administreres brugere, bilpolitikker og leasingaftaler.

{{elem.Description}}

Fandt du ikke, hvad du ledte efter?

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores søgemotor eller oversigt, har du altid mulighed for at kontakte en af vores dygtige medarbejdere.

Chatt

Har du brug for hurtig hjælp, sidder vi klar på chatten. Chatten har åben mellem kl. 8.30 og 16.

E-post

Vores specialister sidder også klar til at hjælpe via mail. Du kan sende en mail til os på kam@autolease.dk.

Telefon

Du er også velkommen til at kontakte os via telefon på +45 3915 3030 mellem kl. 8.30 og 16.